20110126

På G igen!

TACK alla SÖTA för era FINA kommentarer =)
Det värmer så klart precis där det ska!

Och jag kan numera säga; Att vi är så gott som friska!!
Ifs så var det rätt OK med mamman i huset igår kväll......
Men då agerade hon städ"tant" och gjorde sitt bästa för att fräscha till hemmet......
För är det någonting som skapar "dille" i städar sinnet, så är det just kräk/magsjuka!
Blä och Urk, nu lägger vi detta bakom oss =P

Den här härliga dagen, har jag börjat med att koka risgrynsgröt!
Mumsigt och enkelt värre =)
Barnen blir toppen glada och jag som ALLTID har köpt färdig gröt på "korv"....
Ja jag blir ju också glad, för det här har visat sig vara ett VINNANDE koncept....
för i det här hemmet äts det gröt oftare än oftast.....
Så det här med att koka egen gröt....ja det blir ju billigare än billigast!
OCH jag vet exakt vad den innehåller oxå.
Och det GILLAR vi ju.

Dock blir det inget morgon kaffe idag....
Dissar det hela och låter magen få sig en välbehövlig vila =)
Trevlig Onsdag på er allihopa!

5 kommentarer:

  1. Skönt att ni är pigga och på G igen. Jag älskar gröt men har inte lyckats övertala sonen än:)Vore toppen som start på dagen...Han är inte en frukost människa medan jag skulle kunna äta en hotellfrukost så fort jag stigit ur sängen...
    Härligt att ha dig tillbax.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Härligt att det är över nu ;)
    Håller med, kräksjuka skapar verkligen städ dille, själv springer jag omkring med en trasa och ytsprit som en tok, när bacillen besöker oss.
    Kramiz och ha en fin dag.

    SvaraRadera
  3. Skönt Du/Ni nu mår bättre, jag har saknat Dig, Du fattas mig... Ta det nu lugnt och låt kroppen återhämta sig inför den stora händelse som strax väntar :) *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Härligt att ni är "tillbaka" =) Här är det lite snorigt, men mycket hellre det om man får välja ^^

    SvaraRadera
  5. Åh så härligt att ni mår bättre!
    Jag städar alltid också som en toka när vi har haft magsjuka! Måste ut med alla elaka baciller!
    Kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails