20110107

Vardags lyx.....

Äntligen fredag!
NEJ, NEJ!
Jag vill verkligen INTE =(
Sambons sista lediga helg....
(på hans 14 dagars jul ledighet)
Jag har ju njutit den här veckan,
av att kunna låta honom ta hand om allt det tråkiga.
Men nu är det snart slut på det.
SLUT är det även på barnens jullov, snart i allefall.
På tisdag är det dags, då stundar vardag och fyllda veckor.
SKÖNT ska det så klart bli......att få struktur på vår vardag.
Kanske det blir struktur på trotsigheter då oxå ;)

Idag har det dock njutits, av ledig sambo så klart =)
Städats har det oxå hunnits med.....
och ihopsättning av pepparkakshuset.
Huset som blev bortglömt innan jul....
ja det får nu stå & se fint ut...ända tills på onsdag.

För då ska goa glada julen dansas ut =(

Det har faktiskt hunnits med och vardags lyxats lite i dag ;)
Stora barnens julklapp till sin mamma,
kunde liksom inte passat bättre........

För nog är det lyx allt,

att få dricka te,

ur designern Camilla Engdahls härliga te kopp =)

Men nu, är det dags för lyxiga mamman....att rota fram lite middagsmat.

Och har jag tur, så slipper vi äta julmat....igen!

5 kommentarer:

  1. Jag hoppas Du/Ni har en bra avslutning på fredagen, med tända ljus blir det extra mysigt - anser Elin :)
    Själv får jag lite ångest över att lovet/lediga dagar utan krav & måsten nu är över, jag tycker ju det är jobbigare att lämna/hämta Elin på dagis än att ha henne hemma...
    Börjar Izabell på dagis nu på tisdag?
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Äh, julmat är ju det bästa som finns!! ^^ Hoppas ni får en härlig fredagkväll iaf.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Wow vilken fin julklapp du fick av kidsen! Dom där är ju superfina!!
    Bra smak har dom de små liven!! ;)

    SvaraRadera
  4. Rutiner är ju det bästa vi vet, hehe.
    Särskilt de som sitter i ryggmärgen och inte behöver planeras, eller hur =D

    Gillar din fina temugg massor!! Retro mönstret speciellt förstås.
    Det är härligt att få njuta av den där lyxen sedan när vardagen känns aningen to much.

    Kram & ha en mysig helg.
    Milla

    SvaraRadera
  5. Måste ju bara titta in så här på morgonen ;-) och önska Dig/Er en trevlig lördag men oxå för att säga att jag tycker temuggen Du fick av Dina stora barn är mycket fin, var tvungen att googla och hittade denna sida http://www.shopping4net.se/Hem/Tillverkare/Camilla-Engdahl.htm
    men jag har ju som Du vet KÖPSTOPP så det blir ingen mugg de närmaste månaderna.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails