20110106

En röd dag!

Wee, en helt röd dag idag!
En ledig dag då alla i familjen kan slappa......alltså sambon inkluderad =)
Inga måsten och inga "måste bara åka iväg & fixa"
Maten som jag igår bjöds på, blev efter barnens önskemål;
Kebabpizza ifrån byns lokala pizzabagare =)
Mumma sa allihopa
och mätta i magarna kunde vi hjälpas åt att öppna paketen ;)
För hur det än må vara,
så tycker ju barnen att det är super skoj att öppna paket....
Det spelar mindre roll VEM dom är till.
Sen har vi faktiskt fått sova i natt =)
För 4 års trotsen höll sig undan igår......
Och jag hoppas verkligen att den fortsätter att lysa med sin frånvaro ;)
Sen att man får dela sovrum med inte mindre än 3 stycken barn i olika åldrar
....ja det får man liksom räkna med när man skaffar sig barn.
En vacker dag
ja då kommer ju barnen ändå aldrig att vilja sova i vårt sovrum =(
Och då kommer jag säkert att vara lite ledsen över det i stället.
Ni förstår alltså med ovanstående ord,
att barnens nya rum.....inte fungerar riktigt fullt som tänkt.
Dock älskar dom rummet.......på dagen!
Dom leker och har toppen skoj, men när läggning på kvällen ska ske.
Ja då väljer dom att sova hos oss i stället.
Så där, då ska jag avrunda härifrån smålandet.
Middag ska lagas och datakön växer hela tiden ;)
Men innan jag säger tack för mig,
så vill jag säga tack för alla grattis hälsningar jag fick igår =)
TACK!

3 kommentarer:

  1. Nu är jag lite sen men ett hjärtligt grattis får du från mig!! =)

    SvaraRadera
  2. Skönt Du fick sova.
    Vi har bara en men hon sover ju inte i sitt rum utan med mig till 97% det är väl så det ska vara.
    Ha en fortsatt bra torsdag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Grattis vännen..äsch att jag skulle missa kalaset:/
    Ja, men nu får jag i alla fall få reda på vad som fanns i paketen ? =D
    Vad var det, vad var det? Skratt, det är fler än dina goa barn som är nyfikna...får jag riva papper en annan gång tro?
    Ha det underbart & njut av lediga dagen fast när jag skriver så har den dagen blivit fredag.
    Kramar Milla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails