20110111

Vardag!

God morgon Tisdag Och God morgon VARDAG!
Kaffe och smörgås på stående fot idag, inte för att mina värkande fötter kräver det....
Utan för att jag har för mycket att stå i......
Förbehåll var inte min starka sida igår, så nu ska det packas skolväska till Philip.
En motvillig liten kille =(
Han vill INTE till skolan och han vill INTE leka med kompisar =P
Men jag tro att i eftermiddag,
när han kommer hem med skolbussen.....
Så kommer han säkerligen att vara nöjd ändå.
Motvilliga "snart tonåring" Emma,
ja hon får packa väskan själv ;)
Sen ska de 2 minsta hemmavarande barnen i familjen,
lämnas av hemma hos farmor/svärmor.
Jag ska nämligen träffa min chef för att få lite papper underskrivna.
Men först;
Trevlig tisdag på er allihopa!

4 kommentarer:

  1. Jag tror som dig, han kommer att vara jättenöjd när dagen är slut ;)
    Trevlig tisdag på er!

    SvaraRadera
  2. Jasså inget dagis för lilla damen idag?
    Trevlig tisdag på er med!

    SvaraRadera
  3. Pust och jag som tyckte att min tisdags morgon var stressig:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas och tror att Philip varit nöjd med sin skoldag och att han haft skoj med sina kompisar.
    Förstår honom, det är jobbigt att återvända till krav & måsten efter jullovet ;-)
    Klart som korvspad att nästan tonåring Emma inte vill till skolan, det hör ju till åldern att pusta och stöna och ogilla skolan.
    Självklart ska Du ha Izabell hemma så länge Du/hon inte vill/är tvungen att vara där.
    Mitt fyraårstrotstroll får sina utbrott, kan gälla allt från fel handduk efter badet till att inte få titta på tv.
    Smällar man får ta antar jag... bara att välja strider.
    Ha nu en bra fortsättning på tisdagen och ta det lugnt *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails