20110131

KLAR!

OMSTRUKTURERING.....KLART!
Japp, ni läste helt RÄTT.
Jag lyckades alltså få övervåningen i gott "nytt" skick,
innan bebisen anländer =)
Lite småfix och "rätta" till ett par småsaker är allt som återstår.

Dock är skötbords"problemet" inte riktigt löst ännu.......

Men nu kan jag bocka av det stora.....på ATT GÖRA LISTAN.
Och då kan man lättare säga....
ÄNTLIGEN MÅNDAG!
Bakdagen med stor B =)
Och måndagen till ära, så ska det skapas:
Sirapsbröd & Kanelbullar.
Jag ska alltså inte arbeta allt för mycket,
utan det får älskade assistenten göra ;)
Trevlig måndag på er!

5 kommentarer:

  1. En assistent! En sån har jag önskat mig i födelsedagspresent och julklapp sedan jag var 17 år! Men på något vis är det som om ingen tar den önskan på allvar så nu ger jag snart upp och köper en själv...

    Skönt att få allt klart innan bäbisen kommer, blir ju ganska mycket annat att tänka på när pyret väl kikat ut.

    Och tack för receptet! Ska testas i morgon!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag ska faktiskt också baka idag. Bröd. Kors i taket =D

    SvaraRadera
  3. En assistent skulle jag med vilja ha, har önskat mig en assistent eller en symaskin länge, men ännu inte fått något av dessa två dyra saker.
    Ha en bra måndag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Jag har en assistent, men jag använder den nästan aldrig. Önskar att jag också var en bullmamma, och bakade kanelbullar till min älskling. Men - jag får väl lära mej...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Skönt att ha fixat det mesta innan lill-sexan kommer.
    Ja, äntligen kom jag på att lill-sexan var mindre könsbundet att skriva:))

    Skötbordsproblemet lär nog lösa sig så småningom...om inte så blir det väl när är det dax att byta blöja på lill-sexan, *blink,blink*
    Låter bra med en assistent som knådar degen, här är det Maken som både knådar den(asså bulldegen)och drar in degen,hehe.

    Hoppas måndagen visar sig från sin ljusaste sida och att bullarna blir smaskens till eftermiddags fikat.
    Kramar Milla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails