20110112

Regn & rusk

Jaha och vart tog vädret vägen tro?!
Regn och rusk =(
Nix, inte alls vad jag ville ha.....för tidigare idag,
ja då snöade det.
Men som sagt, nu är det bara regn, rusk & slask!
En aningens mindre peppande.
Men nog ska vi dra oss ut allt...snart.
Ska bara "peppa" oss själva lite ;)
Och det gör vi genom att slappa på soffan.
Tillsammans med nybakade gula rutor och chokladsnitt....
......mumma för själ & kropp!
OCH
Knodden i magen, ja h*n har det nog rätt så bra idag =)
Och det är ju skönt, att allt verkar lugnt
Så än så länge verkar det som om vi hade ett "falsk" alarm igår.
Men nog blir man lite nojjig allt & har liksom lite svårt att koncentrera sig.
Men nu, ja nu är det hög tid att ta oss i kragen.
För mamma och 3 små barn,
kan nog behöva en stunds frisk luft =)
Fortsatt TREVLIG onsdag på er allihopa!

2 kommentarer:

  1. Skönt allt verkar bra och tack för att Du uppdaterade precis nu innan jag skulle lägga mig med Elin och sova, ja vi får väl se vem av oss som somnar först :)
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Va...falsk alarm, nu ligger jag efter i läsningen...Tur att det inte var dags ännu, Janeth:O

    Reg och rusk, ja då får man unna sig "inne-tid" även om det är skönt med lite luftning:)

    Gula rutor. Jag säger bara;
    Mums a la Maria Montazami, hahaha.

    Kramar Milla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails