20110124

Urk!!

Nej, vi är inte inne på förlossningen....även om det hade varit SÅ mycket roligare.
I stället kan jag snabbt erkänna att här pågår kräk/maginfluensa =(
Igår och Idag är det min tur....eller säger man tur??
I vilket fall som helst,
så har jag nu suttit upprätt i allt för många minutrar
och får bege mig till en helt annan del av huset igen =P
Återkommer när jag kan separera mig längre än 30 minuter ifrån toalettens porslin......
Och NEJ,
jag kan inte rekommendera blandningen;
HÖGgravid OCH KRÄKsjukan!

9 kommentarer:

  1. Tycker SÅ synd om Dig *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Åh, nej! Det är det sista man vill ha som höggravid. Var själv i v 35 med minstingen när jag fick ngt kör. Vet iof inte om det var matförgiftning eller magsjuka för det var bara jag å mamma som blev dåliga och vi var de enda som ätit av en skinka...

    Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, vad jag lider med dig! Var i v38 med nr 3, när jag fick tidernas värsta kräksjuka! Hade någon i det läget frågat om de skulle döda mig hade jag, utan att tveka, tackat ja!! Men å andra sidan kändes ju inte smärtan under förlossningen som speciellt jobbig efter den pärsen... ;)

    Krya på dig så snabbt som möjligt så du hinner samla ordentligt med kraft inför förlossningen!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Men fy att ha kräksjukan:(
    Har saknat dig och varit lite orolig att lillen/lillan valt att ploppa ut för tidigt.
    Skönt, känns lite fel att säga när jag förstår att det är kräkts som du/ni har gjort.
    Hoppas ni snart återfår krafterna.
    Kramar Milla

    SvaraRadera
  5. USCH & FY!!! Nä jag kan verkligen tänka mig att det är en otrevlig kombination =( Krya på dig SNABBT!! Kram!

    SvaraRadera
  6. Ånej, det vill man ju inte ha när man är i slutet :((
    Kramiz och krya på dig.

    SvaraRadera
  7. Men STACKARE!!!! hoppas det gått över nu!!!

    SvaraRadera
  8. Åh stackars stackars dig gumman! Jag vet hur jobbigt det är, råkade ut för samma i slutet av graviditeten med Melvin!
    Hoppas det är snabbt övergående!
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Tusen tack för era kommentarer tjejer!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails