20100122

Äntligen

ÄNTLIGEN kväll och fredags kväll till på köpet!
Det ska bli så otroligt skönt och avkopplande att få slänga sig framför tv:n ikväll när barnen små snusar kudde.
Jag känner nämligen att det har varit en lååång dag idag. Inte mycket uträttat men ändå väldigt lång i hur mycket energi denna dagen har tagit.
Många starka små viljor idag och ingen av dom viljorna ville samma sak som deras mamma :(
Alexander är hemma hos sin pappa och i stället har Emma kommit hem.......jag planerade en stads resa med lite helg shopping(trotsar mitt shopping förbud)........men det visade sig under höga protester att det bara var jag och Izabell som var sugna på den där stads resan.
Så vi stannade helt enkelt hemma........och det fick bli ute lek och hemmalagad Pizza som fredagsmys istället.
Nu är dom flesta i familjen inne på sista "versen"......det äts popcorn och tittas på Bolibompa och om ca 1 timme kommer efterlängtade pappan/sambon hem.
Sen så stundar det Let`s Dance och förhoppningsvis ett litet glas härligt vitt vin.
Jag tror att det kan bli ett bra avslut på veckan som gott.

2 kommentarer:

  1. Oj, jag har redan glömt vårat shoppingstop..ska med syrran till stan i morgon. Aj, då. Fast det är present till dottern som ska inhandlas.
    Let´s dance och ett glas vitt,rött för min del, låter som en bra avslutning på veckan...du har en award hos mig, om du vill. Kramar Milla

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill, men tiden tog slut så det blir till att lägga upp den i morgon :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails