20100118

Fam. Annorlunda

Då har alltså även denna måndagen snart nått sitt slut.
Har precis avnjutit både te och veckans fam. annorlunda avsnitt.......och jag är ju såld....
...jag älskar intro snutten med musiken i början av programmet........ni vet alla barnen som ska äta frukost och allt går liksom inte riktigt så där bra som det var tänkt......utspilld mjölk, flingor överallt och löskokta ägg lite här och var.....helt underbara är dom ju allihopa och vilken kärlek dom sprider runt sig :)
Mina härliga små yrväder snusar kudde sedan många timmar tillbax.......vilket även jag hade tänkt att göra. Men en liten surf runda är tvunget först.......en snabb titt inne på hemnet, blocket och sveskfast. är numera som en god bok.......man får helt enkelt inte nog.
Letandet efter det ultimata hemmet fortsätter och drömmar fortsätter att skapas....
...några går i kras efter vägen...
..det har jag ju förstått....
..men skam den som ger sig :)

1 kommentar:

  1. Håller med dig, all denna naturliga, självklara kärlek. Tror nästan föräldrar som har 2 barn, karriärer mm utsöndrar mer stress än dessa familjer tillsammans. Skulle gärna ha fyllt mitt hem med ett gäng små till, om möjligheten hade funnits.
    Vilken glädje dessa barn har som får växa upp med en hemma-förälder! Det har i och för sig mina 2 också haft glädjen att göra.Skapar trygga människor, tror jag!

    Hus-knarka vidare..det är ett bra sätt att drömma på tills det Egna huset dyker upp. Det kommer snart...Kramar Milla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails