20100101

Nytt år!

Så var det då här, det nya året......2010. Ett år som låter lite som en film.......,en sådan där framtidsfilm som man såg för 10-15 år sedan, då man trodde att världen skulle gå under efter 2000-talets genombrott.
Hur har nu det nya året börjat för er?, här är det faktiskt ingen tvekan om att vi märker av det nya året......sambon har nämligen en liten knasig idè(som har gått i släkten) att det man gör och tänker på idag, ja det kommer att följa väldigt mycket genom hela året som kommer.
Om nu detta stämmer det återstår ju att se.......,men om det nu stämmer så kommer jag att få städa väldigt mycket 2010, sambon kommer att få dra en väldigt massa ved in i huset och vi kommer att prata husaffärer konstant........kontentan av vår dag blir alltså att jag hoppas på att sambon har fel angående årets första dag......eller.....för vid närmare eftertanke så kommer jag ju att ha ett skinande hem, jag behöver inte oroa mig för att vi ska frysa och förhoppningsvis så kommer vi kanske till ett husbeslut efter alla samtal.......så jag håller nog tummarna för att han har rätt istället ;)
Men nu är det dags att återgå till städandet!

2 kommentarer:

  1. Vi städar också. Jag tycker det känns så SKÖÖÖNT med en nystart. Nu drar man ett streck och liksom börjar om från början igen.
    Snart ska jag åka på weekend i Vimmerby, det ska bli mysigt.
    GOTT NYTT ÅR, skönt att du är tillbaka!
    Kraaaam Kick

    SvaraRadera
  2. Hahaha, vilken härlig inställning fast om jag ser till min dag så blir det ett 2010 där kaffe, soffliggande & bloggande står i centrum, snälla barn och en tonåring på väg upp i vuxenlivet...skratt. Vi får väl summera om dun man har rätt när Nyåret 2010 ska firas.Kram på er.Milla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails