20100124

En award

Jag har fått en award.

En härlig och kreativ liten bloggerska vid namn Milla har gett den till mig. Och jag är glad så klart :)
Snälla och omtänksamma människor är det bästa man kan ha runt sig, tack Milla!

Och nu kan jag som mottagare utav denna Award, ge den till 7 andra bloggare som jag gillar........och även lämna 7 intressanta fakta om mig själv.

7 Fakta om sig själv som är intressanta, ja det är ju inte lätt.......

1. Envis.....

2. nästan jämt.

3. Tålmodig.....

4. nästan alltid.

5. Glad.....

6. som oftast.

7. Kreativ när andan faller på.

Så till min nominering utav 7 andra härliga bloggare.......


Caroline (syster ystern)

Segsliten (formsvackan)

Kick (kullerbyttan)

Ulrika (tanten)

Carolina (skärgårdsmamman)

Katarina (kämpen)

Cecilia (med barn ombord)

Så där, då har jag nu fört den vidare och det är alltså helt frivilligt att ta emot den ;)

3 kommentarer:

  1. Men tack så mkt snälla rara..värmer så i Tanthjärtat =)

    Skojsigt oxå att få veta att "Caroline" är din syster. Läser hennes blogg lika ofta som din men har aldrig fattat eller kopplat att ni är syskon =D

    Ha ett finfint slut på denna vecka! Kram

    SvaraRadera
  2. Ett jättestort tack, själv klart kommer ajg visa den på min blogg och visa vidare. *kram*

    SvaraRadera
  3. Jag har ju varit så glömsk och inte hämtat min award! Tusen täck söta du för den^^

    Nu ska jag bara klura ut 7 saker om mig själv.

    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails