20110512

12 MAJ-1999

Hipp Hipp Hurra, idag är det Alexanders födelsedag!
Vilket innebär att det är 12 år sedan som jag fick mitt andra barn.

På ett sätt, så känns det som att det var igår.
Men samtidigt så vet jag ju....
att det ÄR 12 år sedan......
vilket jag brukar bli påmind om, när jag inser hur gammal jag själv är.
Och frågar man den numera 12 åriga killen om; HUR gammal hans mamma är,
tja då får man svaret: Närmare 100 ;)

Men så är det ju.
Man blir precis så där gammal,
som man tyckte att ens egna föräldrar var
när man själv var i den där coola tonårs ålder =)

Tråkigt nog blir det inget firande här hemma idag.
Alexander är hos sin pappa den här veckan.
Säkerligen så kommer han att få en fin födelsedag.
Och sen så får vi fira honom ordentligt i nästa vecka i stället.

3 kommentarer:

  1. Det verkar som om den 12e maj är en populär födelsedag! Grattis till 12-åringen! Hoppas han får en bra födelsedag och ett bra firande när han är tillbaka hos er!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis Alexander på 12årsdagen lite försent, men bättre sent än aldrig ;-)
    Kunde inte kommentera i Din blogg då Du lade upp detta och igår var Din blogg liiite konstig.
    Jag hoppas Du/Ni har en bra helg *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Grattis till 12-åringen och till dig som fått en så fin son. Fast de dära tonåren, tja de är ju som du skriver en påminnelse om både sin egen ålder och sin tonårstid på en och samma gång =D
    Hoppas ni får en mysig vecka med både firande och massor av solsken.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails