20110527

Sluta blogga.....

Sent i går kväll, efter en toppen braig dag....
Så tänkte jag bjuda på födelsedagsbilder!
Vilket INTE fungerade =(
Inte gick det att kommentera hos er andra......så visst känner jag starkt för att fimpa blogspot.
Kanske ro vidare till någon annan portal......
Men jag vill ju inte lämna allt jag har här inne.
Beslut får nog tas om problemen fortsätter & blir långvariga....

Idag är det fredag, vilket betyder fredags mys!
Och med hela familjen hemma, så passade jag på att köpa nyaste Narnia.
Så jag kan garanterat, både ett, två, tre, fyra & fem illtjut när jag plockar fram den lagom till tv dags.....mamma poängen kommer rassla in ;))

Familje spel & filmer står ju högt i kurs här hemma.
Och dom båda första Narnia filmerna är favoriter som vi tittat många gånger på.
Så jag har höga förväntningar även på trean......
Men än så länge är det långt till kvällen.
Hemmavarande små barn sover för tillfället middag
och mamman ska passa på att utfodra sig själv med lite lunch =)
Man får ju passa på att "lyxa" när det är lugnt en liten stund.

Trevlig fredag önskar jag oss alla!

2 kommentarer:

  1. Kanske passa på att shopsa nu när vi har fraktfritt?? ;)
    Trevlig helg till dig också!

    Kraam!

    SvaraRadera
  2. Noooo, stanna men om det fortsätter så funderar jag också på att byta bloggleverantör :((
    Hoppas ni får en mysig biokväll.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails