20110516

Måndag.....igen!

Phuuusta ut, kan jag göra nu!
ÄNTLIGEN måndag och ÄNTLIGEN är en lååång vecka & helg ÖVER!

Ifs så var det en braig vecka som har passerat =)
MEN så många måsten, möten och saker att ordna.
Och när det är en massa måsten, tja då måste planering följas......
Behöver jag säga ordet??
Planeringen sprack =(
MEN med lite tålamod och uppfinningsrikedom, så gick planeringen att planera om ;)

Hur som helst, så måste jag ju få tala om att jag numera är ÄKTA svägerska!
Lördagen den 14/5, dagen till ära......
så gifte sig min lillasyster Caroline sig med sin Anders nere i skånelandet.
Nu har ju dom varit tillsammans i många år redan och har 2 stycken härliga pojkar.
Så jag har ju liksom redan önskat dom all lycka i livet, men vi slänger ju in lite mera lyckönskningar till det numera gifta paret när vi ändå är igång =)

Så tillbax till vardagen......
Idag ska Alexander firas med tårta och ballonger!!
Tårtan är redan klar och paketen ligger redo för att öppnas.
Men svårt är det, att komma på något braigt till en kille på 12 år.....
Pengar är ju nummer ett på önskelistan, så det har vi ju lagt i kuvert.
Men är det födelsedag, så måste man ju få öppna lite paket oxå.
Och det har vi ju också fixat,
i form utav senaste Harry Potter filmen, kläder och en stor dunk bensin.
Japp, ni läste rätt!.....BENSIN.
För vi pratar ju om en cross kille OCH är det någonting som går åt när man kör cross,
så är det just bensin.
Han kommer att bli så glad så,
för nu kommer ju inte födelsedagspengarna att behöva gå till att tanka crossen.....

Men nu mina vänner, så måste jag vandra vidare......
Måndagen måste nämligen tas om hand & klockan tickar ju på =P

3 kommentarer:

  1. Är ju inget Big Fan av helger men vår helg har väl varit okey trots det inte varit varmare än max 9.5 plusgrader.
    Smart att ge A bensin så han kan roa sig och köra cross och sedan kan göra av med födelsedagspengar på annat.
    Jag hoppas Ni slipper magsjuka, det är ju så otrevligt :(
    Ha en fortsatt bra måndag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Tittar in och kollar ifall Du har uppdaterat, jag hoppas Du/Ni har en skön tisdag och att Ni alla mår bra *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till dig-nu-riktig-svägerska och ett stort grattis till din syster=D

    Visst är det svårt när "tonåringarna" bara önskar sig pengar men jag gillar idén med bensin. En toppen present till cross-killen.
    Vi brukar också försöka klämma fram lite paket. För hur "gamla" de än är så njuter de allt lite extra av de små paketerade överraskningarna.
    Hoppas ni fick en härlig dag med 12-åringen =D
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails