20110519

Ute projekt

God middag mitt i torsdagen!
Dagen till ära så bjuds vi på ett toppen väder =)
Och det var faktiskt på tiden,
att vi nu kan vara ute utan att bli genom blöta.
För då kan jag ta itu med mitt påbörjade trädgårds projekt
(som om man inte hade nått att göra redan ;))
Men jag hade faktiskt tänkt,
att det här "nya" projektet,
skulle ge mig många härliga LATA timmar utomhus i sommar!
Det tackar vi ju inte nej till =)


Och det bästa av allt, är ju att man får "två flugor i en smäll"......
man får någonting gjort samtidigt som man barnen får frisk luft =)

2 kommentarer:

  1. Små oaser utomhus är det perfekta semesteralternativet. I år ska jag bara njuta av lata dagar på altanen :)
    Mys av det vackra vädret. Kram

    SvaraRadera
  2. Ser ut som om lilla skrutt har det väldigt skönt där i vagnen, bra för barn att sova utomhus och det finns ju som sagt inget dåligt väder utan det gäller bara att packa in liten på rätt vis.
    För att må bra behöver vi alla utevistelse och vi är skapta för ett liv i rörelse, men samtidigt ska livet inte bestå utav enbart måsten/krav utan även tid för vila, eftertanke.
    Ha en bra fredag så "ses" vi en annan stund *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails