20110523

23:e Maj

Hipp Hipp Hurra, idag är det sambons födelsedag!
Och dagen till ära så ska vi baka en budapest tårta =)
Någonting jag aldrig har gjort, vilket kan göra det hela liiite roligare.
För här är det ingen rolig dag idag.....inte än så länge i allefall.

Har ni vaknat någongång, och liksom bara känt att ni lika gärna kunde somna om igen.
Japp, precis så kände jag det idag =(
Kanske kan bero på kräkinsidenter och en intensiv helg.......men lika tråkigt är det ändå.
Jag håller i allefall tummarna för att det inte blir fler kräkincidenter.
Och att veckan som nu ligger framför mig, kommer bli en toppen vecka!

Men nu.....till bakbordet!

Trevlig måndag på er allihopa!

3 kommentarer:

  1. Måndagar som brukar vara bra-dagen...Grattis till din kära Sambo, hurra x 4 .
    Det blev inte kräksjuka sedan, skönt håller tummarna för er.
    Hoppas tårtan blir lika go som er dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till Ola! Men var det Philip som blev dålig ändå??? Isf kom väl inte smittan från oss iaf. Men det är ju inte roligare för det...

    SvaraRadera
  3. O ja ;-) gott om sådanna dagar, men oftast när det känns så är det ju tyvärr stört omöjligt att få sova även om det bästa vore att få dra täcket över huvudet å bara vara
    Hipp hipp hurra å Grattis till Din Sambo
    Jag hoppas Ni slipper mer KräkSjuka
    *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails