20110511

Andra bullar

Jag lägger ner min vanliga hälsningsfras "tiden rullar snabbare än snabbast på"
För det vet vi nog alla redan vid det här laget & vi kan föga göra någonting åt det.
Dagarna är fulla med ting, som är både lockande men även tråkiga.

För tillfället agerar jag för det mesta taxi chaufför!
Ja ni vet, fram & tillbax för att lämna barn/hämta barn/handla osv.
Men som sagt, självVALDA ting måste uträttas och då är det bara att acceptera ;)
DOCK anser lilla Mathilda, att bilåkning är grymt tråkigt!!
Och det visar "man" genom att gallskrika sig igenom minsta lilla bilåkning =(
Himlans vilket liv en liten fröken kan föra......
ALLA våra andra barn har älskat att åka bil, men alltså inte den här fröken.
Men men, precis som med allt annat.....så är det bara att acceptera.
Och det är nog så, att bananskalet(läs "turen"med bilälskande barn) som vi haft,
numera är slut & nu ska vi minsann få smaka på andra bullar ;)

Andra bullar får vi även smaka på under kvällar & nätter =P
Ifs så lyckas alltid sambo/pappa "missa" frökens nattliga bullar......
Men jag kan lova att jag inte missar dom =(
Men men, klaga är ju inte till någon nytta!
Så tur är det ju för mig,
att jag hellre är vaken halva nätterna,
lagar mat med en hand & toppar det hela med att bli halv döv på köpet....

I morgon är en annan dag!
Och då är det dags att fira Alexanders 12 års dag =)

2 kommentarer:

  1. Du är fantastisk!

    Hälsa och gratta Alexander från mig och flickorna!

    Kram Julia

    SvaraRadera
  2. Det ska jag göra bästaste Julia!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails