20110505

Dröm huset.....

Tusan också!
Jag vet inte om det är sockersuget eller om det är det deppiga vädret som har skapat både huvudvärk & huvudbry?!
Storslagna planer för att skapa kontroll över hemmets kaos,
har resulterat i ingenting!
Jag tappade helt sugen,
när jag insåg att dröm huset,
återigen finns tillgängligt!
Det är typiskt!!
Och som vanligt så kommer jag att få fortsätta att drömma,
för den här drömmen delar inte jag & sambon =(
Ett stort hus på landet, det är bådas dröm.
För mig så spelar orten ingen roll, men för sambon så är det av större vikt.

Men ett som är säkert, är att vårt pytte hus......inte har blivit större i samma takt som familjen.
Och när man tappar suget,
så spelar inga storslagna planer i världen någon roll!

Självklart så kom ju inte det som någon överaskning.....
Men ändå!
Vissa dagar är bara en aningens utanför banan......
Och det är inte riktigt vad jag gillar =(

Peppa, peppa och hoppas på en bättre dag i morgon!

4 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt hus! Så vackert, både invändigt och utvändigt! Och priset! Vi hade kunnat köpa ett helt gäng sådana hus för priset vi gav för vårat...

    Hjälper det inte att locka med gubben på visning så han får se det irl?

    Lycka till med husdrömmarna!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag gått husesyn i ditt drömhus och Janeth..finns det ett likadant brevid, ja då blir vi grannar. Riktig Bullerby milj..fast med gult. Massor av plats för er familj.
    Tänk om man fick vara riktigt rik och med ett stort ego så man kunde flytta när och hur som helst:/
    Fast jag vill nog hellre bli kvar här...fast pengar vore kul...ego..njae i lagom dos.
    Kram och i morgon är det fredag.

    SvaraRadera
  3. Förstår faktiskt Din sambo som tycker valet av hemort är viktig, han som har skog "hemmavid" vill nog inte åka land & rike runt för att kunna sköta sina sysslor.
    Ja jag vet jag är trist... väldigt praktisk i mitt tankesätt just i dag.
    Du, se klänningen till Izabell som en födelsedagspresent i efterskott, Du behöver absolut inte "betala" på något vis, jag väljer ju att jag vill ge henne klänningen, en gåva.
    Nu ska jag lägga mig under filten och sova medan Elin kollar film + fikar eftermiddagsfika.
    Ha en bra fredag och en skön helg *kram* en trött Åsa

    SvaraRadera
  4. Hälsa din sambo att jag tycker det huset är som klippt och skuret för er! Och SÅÅ långt är det väl inte, eller?
    Kram Kick

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails