20110531

Äntligen!!

Nu mina kära bloggvänner, så är jag tillbax =))
Någon blogg flytt blir det inte idag i allefall....
För jag tror att jag nu har knäckt den hemliga koden ;)

För numera KAN jag lämna kommentarer hos er andra och ni kan lämna hos mig....
MEN bara så länge man använder sig utav den anonyma avsändaren.....
MEN glöm inte att lämna en liten signatur i slutet av era kommentarer....
så att jag kan svara er som vanligt =)

Eftersom det blåser varma sommarbrisar här hemma idag,
så utnyttjar vi det ypperliga tillfället, åt att vara lata och att lapa sol =)

Trevlig tisdag på er!

3 kommentarer:

  1. Hm, undrar varför det helt plötsligt slutat fungera då.. Jag har problem hos andra också, som har blogg.se. Men det kan ju ändå vara hos mig problemet ligger då.. Aja. Bra om det funkar på NÅT sätt iaf =) Hoppas ni får en fin sommardag! Kram syrran!

    SvaraRadera
  2. Testar :) Kul att Du är tillbaka. *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Härligt att se ditt namn i kommentarsfältet igen, även om jag vet att du finns=D
    Blogger strulet har drabbat flera av oss och har retat gallfeber på mig :/
    Jag loggas ut varje gång jag vill kommentera och får avmarkera "kom ihåg mig" rutan innan jag loggar in. Det har funkat hittils men anonymt går ju bra bara jag kommer ihåg att signera:)

    Här har vi 33 grader i solen så jag lägger mig helst i skuggan om jag inte är nära möjligheten till vattenlek:)
    Hoppas vädret fortsätter nu över helgen. Är ni lediga tillsammns nu i helgen eller jobbar han?

    Ha det så gott i värmen!
    Kram Vännen

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails