20091231

Årets sista dag

Janeth är inte tillbax, inte med full kraft i allefall.
Men jag vill ju som många andra utav mina härliga bloggvänner......tacka för ett sprudlande bloggår och självklart önska er alla ett gott nytt år!
Troligen har dom flesta redan kommit på nya härliga löften om vad som skall uppfyllas på det nya året........några har kanske inte kommit på några braiga löften ännu.......och några kanske inte alls låter sig hamna i löftets träsk.
För hur är det egentligen, är det så att vi håller det vi lovar?, eller är det av tradition som vi hela tiden hittar på nya löften.....inte för att vi vill, utav för att det är någonting vi ska göra?
Vilket som, så har jag lovat mig själv att inte avge några löften.....visserligen så hade jag behövt ändrat på vissa beståndsdelar utav mitt sinne.......men inser att gamla hundar inte kan lära sig att sitta.....alltså är det inte så stor mening att ens fundera över några löften. Men ett som är säkert är att jag tror och hoppas på att 2010 kommer inbringa många glada minnen att förgylla vår tillvaro med.
Nu önskar jag er alla ett riktigt gott nytt år!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails