20101224

24 December

GOD MORGON!
Till en väldigt vit julafton....iallefall här i mörkaste smålandet =)
Precis som det ska vara på julafton ju!
Tomten har varit här!
Massor av färg glada paket ligger det under granen.......
dock inga till mamman i huset.
Jag har troligen inte varit snäll....
eller så kanske paketet var för stort för att rymmas under granen.....
Eller så är det så, att julen är till för barnen.....
Julgröten står på spisen, skinkan är kokad.
OCH julmiddagen är bokad inne hos svärmor,
där även tomten tänkte hälsa på lite senare....
med flera färgglada paket till barnen.
Kan man ha det bättre tro?!
Hur som haver,
så önskar jag oss ALLA
en RIKTIGT GOD JUL!

9 kommentarer:

  1. Tittar in och vill önska er en riktigt GOD JUL ;)

    SvaraRadera
  2. =( Visst är julen till för barnen, men nån liten klapp kunde väl snälla mamman också fått!

    Hoppas ni får en riktigt God Jul iaf!! Kramar från oss!

    SvaraRadera
  3. God Jul min bästaste Janeth *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. God fortsättning=D
    Har saknat dig med..men nu har mitt lilla blogglov tagit slut. Julen är förbi, avnjuten och alldeles, alldeles Underbar=D

    Fast lite stress var jag tvungen att "unna" mig, skratt.
    Det låter som er jul var mysig och att det vita ändå fick glädja oss julklappslösa mammor, hihi.
    Vi ses snart, kram Milla

    SvaraRadera
  5. Tittar in och önskar Er en god fortsättning *kram* Åsa

    SvaraRadera
  6. Hallå, kikar in för att höra att allt är ok:)
    Anar att mellandagsrean tog kommandot?
    Kramar i mängder,
    Milla

    SvaraRadera
  7. Hmm, jag undrar om mina kommentarer i tidigare inlägg inte kom fram? Hoppas att de gjorde det. =D Kram Milla

    SvaraRadera
  8. Hoppas du har haft en underbar jul och jag önskar dig en god fortsättning!
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Hallå? Lever ni? Snart tar jag bandvagn och kör och letar ;) Saknar dina dagliga rapporter.
    Kraam Kick

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails