20101205

Smarrigt avslut på helgen!

2:a advent är snart till ända.
Här har det regnat & snöat och nu är det mest blask utanför vårt hus =(
Lite tråkigt är det minsann, men inget att göra åt.
Vi får hoppas på att vädret vänder, för en vit jul är ju vad vi hoppas på.
Gottat oss inomhus har vi fått göra i det här trista vädret i stället.
Och vi gottade ordentligt!
Med en smarrig polkagris tårta OCH med kvarblivet apelsinris ifrån gårdagen.
Mumsigt värre och vi försvarar det hela med att det faktiskt är söndag =)


Strax är det dags för bad utav mindre familjemedlemmar
och sen när barnen sover.....ja då ska projekt "packa in julklappar" starta!


Så spännande så =)


Trevlig kväll!

6 kommentarer:

  1. Åh så mumsigt!
    Nä men har ni fått blask? Usch, vad tråkigt! Här är det i alla fall snö som kommer ner. Håller alla tummar för att vi alla får en vit jul.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Gott :)
    Blask e inte kul....


    Välkommen på

    P
    A
    R
    T
    Y

    Håkan

    SvaraRadera
  3. Trist med regn & blask så här inför jul, då ska det ju vara vinter snö och kyla.
    Smarrigt med tårta.
    Ha en skön fortsättning på söndagen med paketinslagning - vilket även jag borde roa mig med INNAN Elin hittar fler oinslagna julklappar ;-)
    Nu ska jag lägga mig med Elin, först läsa bok, sedan sjunga och så till sist SOVA!!
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Ja här är också plusgrader =(

    Polkagristårta lät väldigt spännande!!

    SvaraRadera
  5. Mums med tårta.
    Men Janeth, jag skickar en påse snö till dig genast.
    Men jag ber dig,skicka inte Gubben Tö uppåt landet..please=D
    Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Tittar in och kollar läget, ser efter ifall Du har uppdaterat :)
    Minus 9 riktigt go'väder (ute!!)
    Ska nu se om jag ska göra något innan jag hämtar Elin 13.30 eller ifall jag ska passa på och sova ;-)
    Ha en bra måndag *kram* Åsa

    Jag har "fyllt" min blogg med bilder...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails