20101201

Award dax

Lill lördag mitt på dagen!
En helt underbar dag, solen lyser och snön dalar fint ifrån himlen =)
Idag har det tagits itu med städning,
tvätt och annat sånt där skrutt tråkigt!
Nödvändigt ont som det så fint heter ;)
Men tänkte liva upp dagen med en sak som jag helt har glömt......
Jag har ju fått 2 stycken awarder utav 2 härliga bloggvänner!

Alltid lika skoj att få OCH att ge vidare.

Som mottagare av denna awarden så ska man;

kopiera in bilden i sin blogg och skriva 7 saker om sig själv.

Sen ska man skicka vidare awarden till 7 personer.



1. Jag är sjukligt mörkrädd. Springer upp för trappor när det är mörkt & liknande =P
2. Jag är lika sjukligt rädd för spindlar!

3. Har fallit ner för ett stup.....2 gånger.....

.......ja ifrån samma stup....jag är alltså klumpig oxå ;)

4. Stressar ALLTID när jag ska iväg någonstans.
5. Har fruktansvärt svårt att säga NEJ,
vilket ofta resulterar i att jag tar på mig allt för mycket som jag ångrar.


6. Går efter mottot: att ärlighet varar längst.

7. Tänker oftast inte efter, förrän långt efteråt.

Phu, det var inte lätt att komma på 7 stycken saker om sig själv,
som kanske inte så många andra visste om.
Men nu är det gjort =)
Och då lämnar jag vidare stafett pinnen.......
Men jag kan inte välja bara 7 vänner, så jag lämnar vidare pinnen:
Till alla härliga bloggvänner som verkligen behöver en award,
vilket jag tycker att allihopa mina "vänner" behöver =)


om ni känner er manade.........så varsegoda!






Trevlig lörd......ONSDAG på er!

5 kommentarer:

  1. Jag är glad att jag inte delar två av Dina rädslor, jag är varken mörkrädd eller rädd för spindlar - alltid något att vara glad över... eller hur ;-)
    Att köpa julklappar till fem, relativt, små barn måste bli rätt dyrt (och tidskrävande) de bör väl få ungefär samma mångd julklappar för samma summa pengar antar jag.
    Vad köper Du till Izabell? Tips & ideer mottages tacksamt :)
    Vem är älst av Alexander & Emma, funderar på om Du har pojke flicka pojke flicka pojke... då blir nog bebisen en flicka... eller hur :D
    Nu har jag svammlat färdigt, ska strax hämta Elin på dagis *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Kul att få veta lite mer om dig! Jag delar din rädsla för spindlar och mörker! Däremot har jag aldrig lyckats fallit ner för ett stup...två gånger! Haha :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Haha!! Landade du inte i brännässlor också? 2 ggr? ^^ Har du vågat se Harry Potter ännu? ;)

    Här dalar också stora fina flingor från himlen, underbart!!

    SvaraRadera
  4. Hihi, ser många likheter med dig Janeth så nu får du lägga till en rädsla till...Mig. Gapskratt ;)
    Ja, jag vet att min humor är aningen självironisk och det bjuder jag så gärna på.
    Tackar ja till awarden och väljer att inte skriva 7 saker denna gång. Jag är ju annars också alldeles för snäll;)
    Men tack ändå, gulliga du.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  5. Tack, tack sötaste Du *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails