20101208

Färdig shoppad!

Hahaha!!
Men känn dig super lurad på din "ta det lugnt & slappa dag" Janeth!!
Behöver jag liksom säga mera?!
Än att dagen INTE alls blev som jag tänkt och att den inte alls var rolig =(
Jag undrar om det är lite julklappsnerver som spökar ibland barnaskaran i detta hemmet?

Det är full rulle.....hela tiden!
In och ut, fram & tillbax & upp & ner.......
Nu sover (äntligen)alla små barn i familjen.
De stora barnen....ja dom sitter framför "bonde söker fru"
och kivas om vem som kan äta en apelsin snabbast =P
Just nu är jag glad,
att jag är stor och inte tittar på "bonde söker fru" eller har någon att tävla med ;)

I stället så sitter jag här och är så grymt nöjd!....äntligen!
Över att jag precis har mottagit ännu en leveransbekräftelse.
På inget mindre än det sista paketet julklappar =)
Jag är alltså färdig shoppad
(förutom ett par pyttegrejer, som får bli i sista minuten)

Årets julklappslista har varit LÅNG!
Inte så överaskande kanske, så blev det MASSOR av klädpaket.
Men tur har jag, att alla barnen gillar kläder =)
Nummer 2 i paketleveranser var ifrån detta företag.
Där det har beställts både filmer & skivor.

OCH sist men absolut INTE minst blev det stooora leksakspaketet!

Jag hittade nämligen en super braig webshop!

Och där beställde jag ALLA barnens leksaker!

Kan man bli mer än nöjd då?!

Därifrån blev det bla.

2 Stycken kulbanor......


Flera olika legopaket till väldigt braiga priser!

Och till den minsta "skogshuggaren" i familjen,

så knappades det bla. hem detta super fina motorsågspaket.

Alla bilder är lånade ifrån HIKO.se

Som jag varmt kan rekommendera!

För när man hittar en webshop med väldigt bra priser, förmånliga avtal och en suverän service....ja då kan man inte annat göra än att tipsa andra om det =)

Och för första gången någonsin, så har jag alltså knappat hem nästan alla julklappar ifrån nätet.

Lite skrämmande, men himlans så smidigt!

Och den inbitna småländska sambon är MER än nöjd, för enligt småländsk lag....så har jag lyckats med att köpa fler julklappar detta året, men till en mindre peng =))

NU......dags för te & Äntligen en slapparstund på tv:soffan.

Trevlig kväll!

5 kommentarer:

  1. Grattis. Ja, utan internets möjlighet att shoppa skulle maken bli utan för jag kan ju inte gå i affärer än. Men det är inte alltid lätt att hitta allt och sedan måste det hämtas ut från affären som har "post".

    SvaraRadera
  2. Låter skönt och toppen när man slipper ge sig ut i julstressen. Här har jag klickat hem en del men också mys-handlat på vår adventsmysdag, typ 1:a advent.
    Å andra sidan har jag bara 2 barn, ursäkta 1 och 1/2 tonåring att gå och handla med ;)
    Det underlättar en del.
    Skönt att vara färdig och känna sig glad över att ha hittat så mycket fina leksaker.
    Önskar dig en bra dag.
    Massor av kramar
    Milla

    SvaraRadera
  3. Härligt att Du med Din "stora" barnaskara har shoppat klart, bra jobbat!!
    Till liten Elin är det mesta packat & klart, till stora C är det däremot allt utom klart.
    Det är SVÅRT mycket SVÅRT att köpa bra klappar till 18 1/2 åring som inte är lika lätt att göra nöjd.
    Ovanligtvis blir det liiite kläder i årets paket ;-)
    Ha en underbar torsdag *kram* från en mycket trött Åsa

    SvaraRadera
  4. Jag har också köpte de flesta av julklapparna på nätet, smidigt och bra. =)
    Sen har jag också varit rejält småländsk och jämfört priser och har det varit billigare i butik så har jag handlat där.
    Det kan du kanske göra nästa år så blir maken ännu gladare. ;-)
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails