20101217

Rygg läge....

Men vart tog hela fredagen vägen?!
Självklart så vet jag svaret....men himlans vilket tråkigt svar!
Vi har skottat snö.
Med VI, så menar jag Simon, Izabell och så klart tjocka mamman =)
Tjocka mamman blev totalt shlut efter att ha hittat fram till vägen......
Så det har varit rygg läge i soffan...ungefär hela eftermiddagen.


Och sen hände det!
Polletten i tjocka mammans blonda huvud, föll ner!
Hon ska ju vara helt själv....eller nästintill....hela kvällen!
Älskade sambon/pappan i familjen ska ju ut på gallej!
Och stora barn är ju hos sin pappa denna helgen =(
Himlans vilket tom rum det blev.
Så ikväll blir det en väldigt ovanlig kväll.
3 Små barn och så bara en mamma hemma.
Men vi har bokat upp oss.
Till dukat tv bord......
Robinson, Harry Potter OCH grötfat med nykokt tomtegröt.......
.......är vad som ska få bjuda oss på en mysig helkväll i tv soffan.
Tänk vad lite som behövs, för att ha det så bra!



Trevlig fredags kväll!

3 kommentarer:

  1. Himlans duktig tjocka mamman är jag är helt imponerad över vad Du som gravid i sjätte månaden klarar av, helt otroligt, Du är min IDOL!!
    Nu hoppas jag Ni har en skön ensam hemma kväll *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Skönt att du tar det lugnt NÅN gång ;)
    Ha en mysig helg!
    Kick

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails