20101206

Helt såld

Hihi, jag är ju såld!
Jag älskar Twilight filmerna och måste ju erkänna,
att jag är som ett barn på julafton =)
Hur är det möjligt att en 31 årig,
5 barns mamma kan förvandlas till en 15 årig på 1 sekund?!
Jag vet faktiskt inte och jag kan inte försvara det.
Men jag kan varmt rekommendera det till andra mammor,
som vill drömma sig bort till ungdomens förtrollande dagar ;)

Det blev alltså en toppen lyckad film kväll.
Men den blev sen, vilket dock inte gör någonting alls för Emmas del.
Hon är nämligen super duper förkyld och blir därför hemma ifrån skolan i morgon.
Så nu är det bara att hålla alla tummar & tår som finns i familjen, för att vi ska slippa en epidemi...lagom till jul och allt som behöver donas med.

Nu är det dock dags att släcka ner.
Inget sitta uppe och vänta på sambo ikväll, för i morgon väntar en lång dag.
Då är det nämligen dags för sjukhusbesök för liten Simon =(
Men nu.......

7 kommentarer:

  1. Haha, som jag sa tidigare! Jag bara älskar dom filmerna också! Och jag är en 36 årig 5 barnsmor :)
    Hoppas att det går bra med sjukhusbesöket.
    kramar

    SvaraRadera
  2. Hmm, kanske får sätta mig ned med 13-årige sonen och kolla in filmerna då... ;)

    Håller tummar för att ni slipper epidemin och för att allt går som ni vill på sjukhuset!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag vart ju oxå såld...
    Mysko!!!
    När vi var på Ullared så köpte jag ettan o tvåan bara för att de var så billiga. Tittade, sen var jag tvungen att köpa böckerna i väntan på tredje filmen.
    Sträckläste!!!
    Nu bara måste ju det komma en fyra oxå!!!
    Hahahaha!!!!
    Men har man inte värre trettioårskris än detta så kan det väl få gå då ;)

    SvaraRadera
  4. Jaja, jag får väl falla för grupptrycket och se filmerna då.. Nån gång ^^ Men har du sett alla? För detta var väl typ trean eller nåt?

    SvaraRadera
  5. Då är vi två som får "tantvarning" när vi dreglar..för det är väl det du också gjorde, skratt? Äsch nu gjorde jag bort mig som avslöjade mina fantasier, hahaha.
    Åter till verkligheten utan vampyrer som man bara vill bita i likt godsaker..även om jag hellre dansar med vargar, höhö.

    Verkligheten. Hoppas allt går bra med Simon och att ni snart kan få besked.
    Tänker påer.
    Kramar Milla

    SvaraRadera
  6. Kollar ifall Du uppdaterat. Jag undrar över Simon och sjukhusbesöket. Jag hoppas allt gått bra och att Ni har haft en skön dag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  7. Jag blev också såld från första stund! Älskar dom och kan nog ite räkna på två händer hur många gånger jag sett varje film! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails