20110203

3:e Februari

Jaha, då var vi inne på näst sista vardagen för den här veckan.
Veckohandling har idag avklarats, välbehövligt som vanligt.........
Mjölk är HUR man än gör, efter 1 vecka, en bristvara i det här hemmet.
Det spelar INGEN roll, om jag köper 8 st 1½ liters mjölpaket....
Eller om jag slår till och köper 11 st paket......
de tar på nått konstigt vis slut,
lika fort ändå.

Sen har jag idag insett nått....
Det är nämligen idag, exakt 4 veckor tills Izabell fyller 5 år.
Och det är exakt 4 veckor & 6 dagar tills knodden är beräknad att "titta ut"
(ifs så var det första preliminära fb datumet, på Izabells födelsedag.
Men vi håller tummarna för att det inte blir på Izabells födelsedag)

Men som sagt, Izabells födelsedag kommer troligen att ske i första hand.
Vilket innebär paket, kalas och planering.
Paketen är redan införskaffade =)
Förbehåll är ju toppen att ha ibland......
Men hennes önskelista,
är som vanligt inte riktigt i samma linje med det som hennes föräldrar har handlat.

Därför kommer det nu en liten tips lista,
till eventuella kalasfirare som inte har köpt någonting ännu ;)

















T-shirt ifrån H&M i stl 110
49.90 kr stycket.
5 pack strumpor ifrån H&M i stl 26/28
79.90 kr
Allt vad pennor/härliga ritblock och färger heter =)
Och med detta,
önskar jag er nu en härlig fortsättning på Torsdagen.

5 kommentarer:

  1. Haha, låter bekant med mjölken! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ååå jag ÄLSKAR den orange Hello Kitty tshirt, den tror jag att Elin måste få på sin födelsedag :)
    Vad har Du/Ni köpt till Er söta solstråle/4års rebell?
    Förhoppningsvis kommer bebisen (den lilla, ja jag tror på en liten tös) efter Izabells födelsedag.
    Ha en lugn & skön fortsättning på torsdagen *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. I mon ska Anne och jag UTOMLANDS!! Fast, bara till Köpenhamn. Men ändå :)
    Ha en trevlig kväll!
    Kram Kick

    SvaraRadera
  4. Låter bekant med att önskelistan liksom ändras ju närmre födelsedagen man kommer:)
    Här har fredagen börjat och det vet jag att den gjort även hos er.
    Have a nice day.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails