20110208

Klass 2 varning....

Men vilken flopp!
Idag var det planerat....japp, planering är ju min hm....starka sida ;)
ATT vi efter skolbussbarn lämning,
skulle bege oss hem till goda vännen och hennes barn.
Det är nämligen längesedan vi var iväg till någon överhuvudtaget.......
Så detta var ju väldigt efterlängtat.
Då utfärdas ju, otippat nog........en klass 2 varning!
Och stormen är ETT faktum =(

BOR man mitt i skogen och har klarat sig ifrån Gudrun med bara skogsskador,
så tar man liksom alltid det säkra före det osäkra.
Och när det har varit ström avbrott till och från sedan natten.......
ja då blir man hemma.
Jag behöll faktiskt alla barnen hemma idag,
ansåg att vädret var allt för dåligt/nyckfyllt.
Men nu sitter jag här, och nu har stormen bedarrat något.
Solen är på väg och tja....kanske vi skulle packa in oss i bilen i allefall......
Hur det hela slutar, ja det får tiden utvisa!
MEN ett som är säkert,
är att planering....aldrig kommer bli min starka sida!

2 kommentarer:

  1. Att planera eller att inte planera är frågan ;-) som Du vet är jag precis lika bra/dålig på planering som Du och anser egentligen att det är bäst att inte planera.
    Storm, klass 2 varning låter absolut som en bra anledning att hålla barnen hemma, då vet Du i alla fall vart Du har dem och att de är okey.
    Ha nu en bra fortsättning på tisdagen *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Ihh, jag avskyr storm även om Gudrun är den enda rejäla som jag varit med om...Det låter som om ditt beslut var det enda rätta...Hoppas ni fick en fin dag och att det inte rasade omkull för många träd.
    Var rädda om er.
    Kram Milla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails