20110207

Sex.....

Men så var det ju.....
Jag blev ju utmanad för ett tag sedan.
En härlig bloggerska vid namn Åsa hade ju skickat den till mig.
Jag är ju inget fan av utmaningar.....
men självklart så får jag ju anta utmaningen.
Utmaningen gick ut på att berätta om 6 saker om sig själv.......
Som ska börja med följande fraser:
Har alltid, Påbörjade, Fick aldrig,
Gillar inte, Har läst, Barndomsminne
Och här kommer alltså mina 6 saker......
1. Jag har alltid strumpor på mig.
Sommar som vinter.......hemma som borta.
Troligen beror detta på att jag har väldigt svårt för fötter.....mina som andras.
2. Jag är expert på att påbörja saker,
men är en ännu större expert på att INTE avsluta det jag påbörjade.
Men himlans så härliga ideèr det var ifrån början ;)
3. Jag fick aldrig en chans att säga adjö till min farfar.
Och det gör mig fortfarande arg =(
4. Jag gillar inte oärliga människor.
Och har därför hellre färre vänner, men goda ärliga sådana
5. Jag har läst halva bibeln,
men insåg sen att det faktiskt inte var någon rolig läsning.
6. Mitt första barndomsminne, är när jag står på en strand.
Jag håller i en härligt god "konsumlimpa smörgås"
med härlig jordgubbssylt på.
MEN jag tappar smörgåsen rakt ner i sanden =(
På stranden sitter den en äldre man,
och han börjar stor skratta när jag tappar smörgåsen!
Mindre roligt minne,
men det är vad jag vet, det första minnet ifrån ung ålder.
Jag tänker inte skicka vidare på denna utmaning,
utan jag utmanar den som känner sig manad ;)
Lämna gärna en liten notis,
om ni antar detta......så att jag kan läsa lite om er andra oxå!
Och med det önskar jag oss alla en god natt!

3 kommentarer:

  1. "Sex" är alltid gångbart så jag tänker utmana mig själv...kika in senare =D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Trevligt med utmaningar ibland ;)
    Stämpla av ny bloggadress
    och önskar er en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Hoppas i alla fall att du BYTER strumpor nån gång emellanåt ;)
    Nu vet vi lite mer om dig, kul!
    Kram Kick

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails