20110211

I min ensamhet

Hehe.....nu kan även jag skriva att vi är insnöade =)
Vilket JAG gillar!
Det råder som ni kanske förstår, riktigt snöoväder ute.

Sambon som ska jobba i morgon,
är helt klart väldigt mycket mindre glad.
MEN barnen är glada OCH det är ju det som är det allra viktigaste.

För övrigt, så är glada barnen & älskade sambon på KALAS!
Jag stannade hemma, precis som jag sagt.
För att gå på kalas med ond hals och en kropp som säger stopp,
det gör man bara inte.
HUR lockande det än är med smörgåstårta.......

Men någon ligga på latsidan Janeth, nja det hittade jag inte.
För efter dagens mestadels innelek i bästaste lekrummet.......
så behövdes det MER än väl plockas undan........
Men nu, efter Janeths framfart.......är det å andra sidan fint igen......
MEN då kan man ju alltid passa på att pyssla ihop ett par gardiner.....
när man ändå sitter här i sin ensamhet =)
Ibland,
kan det faktiskt vara helt underbart med en stund i tystad/ensamhet......
Bara det inte blir allt för ofta ;)

3 kommentarer:

  1. Söt bild på de klossbyggande barnen och självklart behöver man skyddsglasögon :)

    Ligga på latsidan behöver kanske inte betyda att man ligger ner och pillrar sig i naveln utan att bara varva ner och om det är med en symaskin och allt fungerar som tänkt är det inte helt fel :)

    Själv är jag rätt less på medicinen som styr mitt liv så negativt, bestämmer när jag ska sova om kvällen och när det är dax att vakna på morgonen, som förhindrar att jag tar mig för något pga det lättdrogade tillståndet.

    Ha nu en bra lördag *kram* Åsa som inte orkar blogga för tillfället, men sedan gårdagskvällens väntan på att få sova finns det en massa bilder att kika på, var ju tvungen att fördriva tiden med något...

    SvaraRadera
  2. Noll uppdatering hos Dig och jag hoppas det beror Du har något roligare för Dig *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Jag vill se - bebismage!
    Jag vill se - bebismage!
    Jag vill se - bebismage!
    *Demostrerar* ;)
    Kraaam Kick

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails