20110224

Det rullar på.....

Det händer ju inte så värst mycket här just nu.
Dagarna rullar bokstavligen talat på.....
För tjocka mamman, lite saktare.......
Tillochmed så sakta så att barnen springer ifrån henne ;)
TUR är det, att vädret är på TOPP.
Så att vi kan vara ute.......
För det ger ju både energi, glada barn och tiden....
ja den bara springer iväg!
Så även om den här dagen, knappt har bjudit på någonting alls..........
Så har vi haft massor att göra!
Och i morgon är en helt ny dag =)

3 kommentarer:

  1. Kuligt att få se en bild på kulan :D Har ju ingen aning så jag kan absolut inte säga om det är en tjej/killmage... men jag är ju säker på att det är en liten Emiz, en lillasyster :)

    Att vara ute är aldrig helt fel, de flesta barn tröttar ju ut sig på helt annat mer normalt sätt vid daglig utevistelse och sover så mycket bättre.

    Sedan gillar jag ju att få se bilder Tack!!

    Go'natt Sov så gott *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Åååååååååå vad kul att få se bäbismagen :D
    Spännande!!! Jag tror också det är en tjej...
    En Ebba kanske?
    Ha en härlig helg!
    Kram Kick

    SvaraRadera
  3. Välkommen att tävla om ett paket med namnnappar i min blogg :) sponsringen kommer från namnnappen.se. Var med och testa lyckan du me.

    Här är länken till tävlingen:
    http://thisisshit.webblogg.se/2011/february/anordnar-min-forsta-tavling.html
    Kraaam och lycka till :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails