20110210

Som bort blåst

Bort tappad.....precis så kändes det att vakna idag
Visst är det så att jag älskar snö och vintertiden......
Men igår hade vi vår i luften!
Nästan hela dagen spenderades ute i det härliga blå =)











Det töade och huvaligen som jag egentligen längtar efter vår!
Det var alltså en riktig härlig känsla i kroppen igår.
Men så idag, tja.....det är för tillfället snöstorm =(
STORM är ju ett trist ord just nu,
eftersom jag befarar fler strömavbrott om ett tungt lager snö lägger sig över skogen.......

Därför har vi precis varit ute i byn och veckohandlat.
Liksom lika bra att få det avklarat OCH skulle det bli strömlöst igen,
ja då har vi åtminstone mat hemma =)

4 kommentarer:

  1. Ja, nu får t om jag erkänna att den snö som faller här kändes mindre vårig:)
    Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Minus 25 i morse när jag vaknade, minus 20 när jag lämnade Elin på dagis 9.30 och ja de skulle inte gå ut...
    Nu minus 9 och det snöar.
    Jag hoppas verkligen Ni slapp storm & strömavbrott idag.
    Pappa/morfar skjutsade mig, vårdcentralen här hemma på samhället, pappa/morfar hämtade Elin på dagis - tur vi har pappa/morfar, han blir 79år i slutet av sommaren.
    Mår skrutt :( ska tillbaka till sjukan på tisdag... kanske kanske slipper jag då dessa tabletter/nya medicinen.
    Ingen J har kommit hem än, jag vet inte om det blev nått bilköp, men det antar jag.
    Ha en bra fortsättning på torsdagen *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Jag glömde... jag tror att Elins fundering om jag ska dö hör ihop med mitt mycket sämre mående, hon är van att jag är sjuk, illamående osv men inte att jag är sängliggande stor del av dagen och att jag mår så skit som jag gjort nu senaste tre veckorna.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Härligt det ser ut med barmark och töväder.
    Här är det också snöstorm idag, Hade hoppats att det skulle räcka med snövädret igår men icke. Hoppas allt är bra med er annars?
    Ha det bra! Kram Marie

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails