20110205

Passar ihop.....

Mamma, idag passar jag perfekt ihop! Tack sötaste Izabell,
för att du idag tog tag i klädvalet själv ;)

För just idag, så är mammans energi........obefintlig =(
Kreativiteten som igår svämmade över och lite till.....
Ja den är idag, som bortblåst.....

Tur är det ju då, att barnen löser massor av saker själva,
så jag kan lunka på i min egen takt.

Och NEJ, jag brukar inte använda mina sötisar till barnarbete.
MEN dom tycker att det är skoj att få hjälpa till.
Och det är ju uppskattat så klart.

Därför tänkte jag ta mig själv i kragen & ge mig en spark där bak.
Och bjuda hela familjen på härligt hemmalagad familjepizza ikväll =)
Och har jag massor av TUR,
så kommer säkert energin tillbax om ett par stunder.

3 kommentarer:

  1. Sötaste Izabell med en bebis-tofs :) vilket är vad Elin säger att hon har när jag sätter upp hennes lugg så där.
    Jag MÅSTE komma ihåg att beställa tid att klippa både Elin & mig, skulle ha gjort det 13december men vi mådde ju inte bra då...
    Kul att få se bild och visst är Izabell väldigt "passar ihop" i sina kläder.
    Trist att Din ork & energi är i minsta laget, jag hoppas lite hemgjord pizza får Dig att må bättre, sedan är det ju Melodifestivak ikväll :) Ha en rysligt bra fortsättning på lördagen *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Härlig kommentar av Izabell och "barnarbete är väl det som vi mammor får betalt för" att utföra? *blink,blink*

    Härligt är det i alla fall då barnen gillar att hjälpa till.
    Kramar Milla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails