20091202

Då var det gjort

Riktigt nervös var jag.....hela förmiddagen. Gick rundor i huset och kunde inte koncentrera mig på någonting alls.
Ännu mera nervös var jag när det var dags att sätta mig i bilen.........sen när jag väl kom till hälsocentralen och insåg att det var ca 50 personer före mig i kön, ja då ville jag bara vända och åka hem.
Men jag satt mig ner med Simon i famnen och väntade.........men vi behövde inte vänta så väldigt länge innan det var min "tur".
Så nu är det gjort....över & förbi......grisvaccineringen utav Janeth gick med facit i handen väldigt smidigt och braigt.
Men himlans vad det gör ont i armen nu, det bultar och trycker.......varmt är det också.......och trött är jag =( ifs så kan ju tröttheten bero på helt andra saker.......att klockan snart är 24.00 kan ju kanske ha en betydande del i min trötthet........men så snart Simon känner för att somna in så ska jag faktiskt entra sängen och tacka för idag.
God natt!

1 kommentar:

  1. Snart är det nog bara jag i hela Sverige som inte vaccinerat mig :( Jag har inte hunnit...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails