20091214

Måndag med lovord

God morgon bloggvänner.
Vi har blivit lovade snö idag och det ser jag varmt fram emot......rent av längtar efter en offantlig massa snö.....längtan till Norrland är stor och det hade ju faktiskt hjälpt om det kommit snö väldigt snart.
Men för tillfället så ser det faktiskt INTE ut som om det kommer något snö......men vi håller tummarna så får vi se......& den som väntar på något gott ;))
Idag var ifrån början tänkt att vi skulle åka ut på julavslutningen på öppna, men min rygg är inte trevligare idag......eller jo lite men inte så pass att jag vill umgås och vara social.......och när Philip ändå tog sig en sovmorgon ända till klockan 08.30 så ansåg jag att det inte fanns så mycket att fundera över.......så vi blev hemma.
Nu har vi både ätit frukost, bäddat sängar, sorterat tvätt och lekt med lego.......så lite roligt har vi ju haft det i allefall.
Våfflor står det på barnens önskemeny idag och ja, det finns väl inte några stora frågetecken över vad vi ska hitta på idag.....ganska fullbokat utav både lek, nödvändiga onda ting och förhoppningsvis så sitter jag här ikväll och har haft en toppen dag.
Vilket jag även önskar er att ni andra också får idag!

3 kommentarer:

  1. Låter som en skön start på måndagen förutom ryggontet...skickar lite snö ser du den inte så smälte den på vägen*sorry*. Fast du behöver inte åka ända upp till Norrlan, Östergötland kan räck för ett lite snöprov i a f. Kramar och hoppas du får en fin vecka.Milla

    SvaraRadera
  2. hoppas du mår bättre i ryggen snart hälsa de små med massor av julkramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails