20091219

God jul

Snön den fortsätter att dala, nyheterna i tv & radio pumpar ut information om snökaos och varningar utfärdas.........jag hör men lyssnar egentligen inte alls.
För aldrig förr har jag haft så många tankar på en o samma gång........aldrig förr har jag varit så stressad men ändå så lugn.......aldrig förr har jag haft så mycket att säga/skriva men ändå kommer inga ord.
Jag hoppas och håller tummarna för att den idè som för ett par dagar sedan kom till oss i ett telefon samtal, ska bli till verklighet.
Men ändå är jag så bedövad....vågar inte hoppas men ändå så gror det där lilla fröet i kroppen hela tiden........
Så nu kära bloggvänner/vänner tänker Janeth ta en "time out"
Och med det önskar jag er alla en god jul och att vi alla får en härlig lugn jul med klappar och massor utav god mat.
Kram till er alla och på återseende väldigt snart ;))

9 kommentarer:

  1. Låter spännande och jag hoppas att det är något roligt som är på G...lite orolig blir jag nog...Önskar dig en skön tme-out och hoppas att du snart är tillbaka.Saknar dig redan...God Jul och Gott nytt år..så hörs vi.Kram Milla

    SvaraRadera
  2. En riktigt härlig jul önskar jag hela härliga familjen! Kram Kick

    SvaraRadera
  3. Hoppas att vi oxå får mera snö. Det är lite på backen men vill HA MERA. Hoppas att helgen varit bra och att ni får en mysig 4:e advent. *kram*

    SvaraRadera
  4. God jul på er ute i skogen! ;)
    Jag håller tummarna för det du går runt och önskar och hoppas på ska bli verklighet!

    SvaraRadera
  5. Hej, Janeth kul när du tittar in. Hoppas det går er väg nu med allt. Vi hörs senare Kram Milla

    SvaraRadera
  6. Tack för din kommentar. Hoppas er jul varit mysig och lagom kaotisk. Blir lite tomt när några barn försvinner...God fortsättning och snart får vi fira 2010 med en skål! Kram Milla
    Stavade Milla rätt nu iaf.

    SvaraRadera
  7. GOTT NYTT ÅR och hoppas att det blir bra för dig och din familj *kram*

    SvaraRadera
  8. Super tack för alla härliga kommentarer......det värmer :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails