20091201

1/12/2009.........

Godmorgon, godmorgon.......
Jag ser faktiskt inte så dum ut i dag.........hm, vi börjar om;
Jag ser faktiskt inte värre ut idag än vad jag brukar ;)
Det svider som attans i ansiktet, men INGA blåsor.......men tittar man efter riktigt noga så ser man vissa "fläckar" där skinnet har knovlat sig lite......värre är det på armen & bröstet.......men men som sagt var, så hade det kunnat gått lite värre.......lätt att vara efterklok!
Vädret för dagen har jag som vanligt ingen aning om......det är ju fortfarande bäcksvart ute. Men vädret spelar ju mindre roll idag för vi ska ju vara inne och baka pepparkakor......mumma!!
Och så ska jag ju sitta i telefonkö.......dock mindre kö än vanligt enligt försäkringskassan........dom har ju organiserat om........igen........och jag hoppas på ett snabbt besked ang min uteblivna föräldrapenning.
Enligt telefonsamtal nummer 2 som jag hade i fredags så ska mina pengar vara påskyndade........undrar bara lite hur påskyndad ser ut i försäkringskassans värld.......betyder det jäktad kanske?!......för i min värld när jag är påskyndad & jäktad.......ja då går det liksom en aningens snabbare än snabbast :))
Men innan bak och arga samtal, så är det frulledax.........så hej på en stund!

1 kommentar:

  1. Dom strular ju inte alls så ofta dom där nissarna på FK... Vad var deras förklaring denna gången då?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails