20100401

1 APRIL

Äntligen vår på riktigt och inga minusgrader ute längre.......så skönt!!
Det är alltså 1 april och påskhelgen är ett faktum.
Sitter med min sista kopp kaffe......ingen mjölk i dock.
På fastande mage ska det ju vara, men klara drycker var alltså helt godkänt. Men bara en liten stund till, för sen är det stopp.
Då ska Janeth packa in sig i bilen och bli körd till sjukhuset. Sambon får köra......så jag blir även hämtad när det nu blir......lyxigt som bara den ;)
Och eftersom jag inte har en aning om när jag kommer att landa hemma igen, så tänkte jag nu önska er alla
EN RIKTIGT GLAD PÅSK!!

4 kommentarer:

  1. Tack för ditt inlägg,det är nog ingen som gillar den biten med operationer men det är tur den finns.

    SvaraRadera
  2. Tänker på DIG och hoppas allt går bra *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Tittar in och hoppas allt är bra med Dig *kram*

    SvaraRadera
  4. Glad påsk ! =)
    Och det är underbart med enbart plusgrader !
    Man kan se solen igen =D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails