20100430

En hemlighet....

God morgon Fredag!
Jag har en hemlighet :))
Och jag sprudlar av glädje!
Men som jag fått erfara på sistone, så kommer den hemligheten att få vara just hemlig i två veckor till......men den innefattar någonting som kan förändra våran familjesituation väldigt mycket ;)

Idag är det ju Valborgsmässoafton.
Men vi kommer att dissa allt vad tillställningar vid brasor heter. Vi(läs Janeth) har haft en väldigt intensiv vecka som har inneburit en hel del stress och mycket planerande och många funderingar.
Så vi kommer att ta det väldigt lugnt och bara vara idag.
Men vi ska premiär grilla och mysa på hemmanivå istället och det går ju inte av för hackor det heller.
Sen så har lilla sambon tagit långledigt och kommer att förgylla våran tillvaro i hemmet ända tills på onsdag!
Och jag har många planer för vad vi ska hitta på........så det är väl bara att hålla tummarna för att sambo faller för mina idéer ;)
Men nu, precis som i vanlig ordning......så är det dags för att väcka upp skolbarn.....som för övrigt ska hem till sin pappa efter skolan.
Och sen så ska det fredags städas.....härligt härligt!
Önskar er alla en trevlig Valborg!

9 kommentarer:

  1. Tack för ditt mail..har inte haft energi att svara. Gör det nu istället. Livet ser ut att ordna sig här och till min glädje ser jag att det händer grejer även hos er=D Jobb, hus eller barn...hmmm.Väntar och ser.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Nu gör Du mig SÅ nyfiken, jag vill veta nu vilka förändringar som är på G, allt positivt är så skoj.
    Klart det går lika bra att bara vara hemma trots Valborgsmässoafton osv i alla fall Elin frågar inte efter vare sig majbrasa eller brandbil, det är mamman som tycker Elin ska få vara med om detta :)
    I dag är det FREDAG härligt, härligt :D
    Ha en underbar dag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Mattan är från Jotex, ca 2 år gammal så antagligen har den utgått från sortimentet.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Det var ABSOLUT inte dig jag syftade på!! Det hoppas jag inte att du tror? Och det kommer att lösa sig, så inte ska ni sitta och köra hit!! Vi har bärhjälp, och städningen får helt enkelt ta sin tid. Tro det eller ej, men svärmor vill ha Odin på lördag... HON ringde och frågade.. M.a.o. led hon själv nog mer av att hon slängde ur sig den kommentaren än vad vi gjorde...

    Vi ska inte heller se nån eld. Men det beror mer på att vi inte hinner. Annars tycker jag att det är mysigt.

    Vad härligt att Ola ska vara hemma lite. Hoppas ni får en mysig fredagkväll! Och helg, om jag inte hinner titta in här på några dagar ;)

    Och jag har förresten 2 gissningar på vad din hemlis kan vara.. Men jag får väl hålla mig =)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Roligt att se dig igen Milla, välkommen tillbax ;)
    Och OJ, inte trodde jag att ni hade så många tankar om min hemlis inte :))

    SvaraRadera
  6. Det är scrapträff i Torsås den 9 maj. Kanske dags för lite pysseltid för Janeth?!

    Ha en skön valborg!

    SvaraRadera
  7. Det blev varken brasa eller brandbilsåkning igår kväll pga det "eviga" regnandet, det kändes inte lockande att gå ut.
    I dag snöar det och det är ju mindre skoj.

    Jag hoppas och tror Du/Ni har en fin 1:a maj och en skön helg.

    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  8. Meh! Nu blir vi ju JÄTTENYFNIKNA!!! *skratt* Ha en härlig helg!
    Kram Kick

    SvaraRadera
  9. En scrapträff låter ju väldigt spännande, undrar om det är bokning för att få vara med där?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails