20100403

Tillbax

Jo men visst är det så, jag är tillbax :)
Och jag mår bra, toppen bra faktiskt.....lite för bra kanske rentav?!
Operationen gick super smidigt och snabbt.
Inga väntetider innan eller några konstigheter efteråt.
Och det enda jag nu kan klaga över är att halsen fortfarande känns som en rasp efter narkosen.....men det är ju övergående.
Det är skönt att vara hemma igen, att kunna pusta ut och det enda som väntar framöver är att det ska göras ett återbesök om ca 2 månader.
Stort tack till er alla som peppat, pratat, lyssnat och funnits när jag som mest behövde det :)
Men nu hoppas jag att allt ska vara över, att all ängslan och oro ska hålla sig borta i fortsättningen!
Så nu firar vi påsk och njuter utav både ledighet och smaskig mat.
Vädret är på topp, och barnen mumsar godis ur påskäggen som påskharen hade gömt i trädgården........för lite spännande ska det allt vara att få sina ägg när man är barn ;)
Dagen kommer att fortsätta som den började......med mycket värme och kärlek. Sen kommer vi lägga till lite mer härlig påskmat och en härlig påsktårta till tv:n ikväll kommer att få avsluta den här härliga påskdagen.
Hoppas att ni också njuter med familj/nära/kära, utav både mat/sällskap/godis :))
Och fortsatt GLAD PÅSK till er alla!

5 kommentarer:

  1. Härligt att Du är tillbaka, jag blir så glad. Skönt operationen gick bra och att Du mår okey trots raspig hals.
    Ha en underbar fortsättning på Påskafton.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att allt gått bra;) Har tänkt på dig...Låter betryggande att allt gick smidigt och att den värsta oron lagt sig. Kram.

    Här låter sonen som Darth Vader, dock utan narkos, ;D lite luftrörsvirsus?...
    Här har också Påsharen lämnat ägg i trädgården...
    Slö tv-dag med Hockeyfinal har sysselsatt oss här i em. medan sonen fortsatt att väsa som Dart vader:) Dottern klagar på halsont så vårt Påsklov inleds med virus;) Men värmen har nått oss, 17 grader i solen i morse. Fast jag har inte ens varit utanför dörr´n! Så var det med den längtan efter sol & värme. Fick stå tillbaka för hockey även för mig, skratt.
    Ha det gott nu och återhämta dig så hörs vi. Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Glad påsk Janeth! och var rädd om dig.

    SvaraRadera
  4. Skönt att du mår så bra =) Glad Påsk!!!

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt att allt du skriver har gått så bra ha nu en forsatt skön påsk.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails