20100429

Taggad.....

God morgon!
Här är första kaffe kannan urdrucken och en dag med plättar, morötter, dagis och öppna väntar alldeles strax.
Philip är redan vaken, taggad för ute dagen på dagis och allt ser ut att bli som det är tänkt :))
Mamman kunde inte vara gladare.........jag tänker alltså inte dissa dagens regn väder......utan hoppas på att det vänder.
Men det finns ju som sagt inga dåliga väder.....utan bara dåliga kläder.......och vi har ju braiga kläder, så det blir säkert en toppen dag ;)
Men nu är det dags att vispa ihop en plätt smet och matsäcken kan börja packas.
Trevlig Torsdag önskar jag er alla!

3 kommentarer:

  1. Hm ;-) grädda plättar tidigt på morgonen är inget trötta Åsa skulle ge sig i kast med.

    Jag kan knappt stava så här tidigt på morgonen.

    Skönt det finns braiga kläder när vädret visar sig från den sämre sidan.

    Jag prövade oxå kommentera mitt blidinlägg och ja det går inte av någon anledning, blogg.se tycker kanske det är lite mycket bilder nu ;-)

    Ha en bra torsdag och Lycka till på dagis Philip.

    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. En kvällspåhälsning :) jag hoppas dagisdagen gått bra och att Philip har haft skoj.
    Ha nu en skön fortsättning på torsdagskvällen.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Tack Åsa. Han hade super roligt och var så nöjd....

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails