20100425

Lugnt i huset

Jag låter Nalle Puh`s ordspråk "Ju mer man tänker,
desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar"
hägra denna helg.

vi tar det lugnare än lugnast.
Vi låter solen värma våra kinder.
Vi bakar härliga frallor till frukost och vi tar timmarna som de kommer.

I morgon är det återigen vardag, det är alltid spännande........veckorna gömmer så mycket som behövs ordnas/tänkas/bekymras/glädjas åt.........då är det bra att ta ett beak och bara finnas till och njuta ;)

3 kommentarer:

  1. Vilka fina inledande ord...Nalle Puh må haft en liten hjärna men det som rymdes där var enbart kloka saker och kanske enbart de nödvändiga? Att leva i nuet...jag ska nog sluta att tänka så mycket eftersom livet lätt passerar under tiden=D
    Idag provar jag ditt recept på gula rutor & t.o.m sonen som inte äter sån´t i vanliga fall tyckte att det luktade ljuvligt..Ha en bra dag...här ska maken baka bullar annars blir det nog att gå ut.Kramar Milla

    SvaraRadera
  2. Hej Janeth, jag hoppas Du och Din familj har en skön lat söndag.
    Elins dress från Maxomorra är faktiskt inte SÅ dyr, Maximorra är ekologiska och rätt "billiga" ;-) barnkläder.
    Kolla länk: http://www.maxomorra.com
    Jag gillar ju färgglada, sköna lite annorlunda kläder som ändå är praktiska och lekvänliga.
    Ha en go' gortsättning på söndagen *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Nu har det blivit kväll, är nu på väg i säng, en stunds tv-tittande och sedan sova, sova, sova hela natten lång - eller till liten Elin väcker mig ;-)
    Jag hoppas Du och Din familj har haft en bra dag/helg och att Du hunnit ladda batterierna till veckan som kommer.
    Säger nu Go'natt, Sov så gott Vi "ses" i morgon *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails