20100409

Jag glömde.....

Dammsugaren hann jag ta fram, bädda några sängar hanns även det med...
....innan mobiltelefonen signalerade om att det inkommit ett sms.
5 Barns mamman nummer två på gatan undrade vilken tid vi skulle ses i lekparken idag!?
Himmlans och pannkaka!!
Jag hade ju glömt.......jag hade ju lovat bort oss på lekdate idag.
Det var ju bara till att snabbt ändra planerna och bege sig iväg med barnvagn och packning.
Inget regn fick vi över oss, men huuu vad det blåste kallt där ute idag.
Men vi trotsade det kalla och har nu haft en trevlig lekdate. Dock sover ju Simon middag nu.......vilket leder till att dammsugningen får vänta på sig en stund.

Så i stället har vi bakat härliga kakor att mumsa på i helgen......

Och för er som gör som Janeth, ni som dissar att banta och hellre vill gå upp 2 kilo i helgen, ja ni hittar receptet på dessa härliga gula rutor under "på fikabordet" fliken där uppe ;))

3 kommentarer:

  1. Jag önskar att någon skulle vilja baka lite smaskens här hemma... fast egentligen är det ju bra om vi inget gott har, eftersom då äter ju inte jag upp det :)
    Paket med kläder till Elin bara nödvändigheter ;-) hon har ju plötsligt vuxit och kläderna blivit för små.
    Men nu är det nödvändigaste ett par gummistövlar, vilket Elin bara måste ha innan dagis på onsdag.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Oh, mumsiga kakor...kanske får be lilla gubben att baka i helgen..jag behöver ju gå ner ca 20, så 2 kilo till gör väl inget,gapskratt!!
    Kvasten med R.U.T är på väg. Hon har gjort sitt i hemmet här inför helgen så she´s all yours;))
    Ser att hon är efterlängtad att tyda på tidigare kommentar hos moi och när jag läser nu hos dig. Tog Mr Stress med sig Mrs Amnesia också...fniss=D Trevlig helg önskar jag och du Janeth, I morr´n är det LÖRDAG det betyder ju Lördagsmys, hahaha. Jag är lite "motvals-kärring" idag;)
    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Goda det är dom där rutorna allt, och tack Milla.
    R.U.T hon var toppen och jag behåller henne gärna ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails