20100416

Äntligen!!

Kråkan är på plats, efter 14 dagars jagande så har de högre uppsatta människorna nu gett Janeth vad hon ville ha!!
Och jag har landat på jorden igen, efter all stress och allt pluggande!
Eller egentligen så har jag landat i ett lyckorus, på ett härligt lyckomoln :))
Jag ska fira hela helgen och tänker inte lyfta ett enda finger i onödan!
Fast, jag ska ju åka iväg och stor handla i helgen......men det är ju ganska så trevligt det också....att få fylla på i ett tomt och eko gapande kylskåp.
Och om jag inte minns helt fel
så är det ganska så stor REA på REA kläderna på Lindex.......fynd kanske är att vänta.
.......hoppas......
Hur som haver,
så tar Janeth nu semester ifrån alla hushålls sysslor och ifrån allt vad stress heter!!
Helgmys med lyx är att vänta ;))

4 kommentarer:

  1. Då blir det "Fredags-Mys" hahaha och njut nu av er helg.Kramisar Milla

    SvaraRadera
  2. Låter HÄRLIGT! Det är du VERKLIGEN värd :)
    Ha en härlig helg!
    Kraam Kick

    SvaraRadera
  3. Skönt KRÅKAN är på plats :)
    Nu slipper Du tänka på detta.
    Ha en bra lördag.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails