20100413

Klirr i träsket.

Jag har fastnat i Tradera träsket igen!!
Nu var det ganska länge sedan jag själv hade prylar ute på auktion.
Men nu var det hög tid att återigen lägga åtskilliga minutrar och stunder på att fota, skriva, lägga upp texter/kort, väga och ja hela kalaset!

Men eftersom det stundar inte mindre än 3 födelsedagar + 2 konfirmationer i MAJ månad, så hoppas jag på lite klirr i kassan :))
Födelsedagarna som stundar, är inga mindre än både Emma och Alexanders, men även lilla sambons födelsedag hägrar om lite mer än en månad.
Alltså blir det en hel del paket att planera och införskaffa.

Men i år är det ganska så enkelt. Jag har nämligen redan bestämt att det får bli presentkort till båda barnen.
Högar av kläder går det numera åt.....för plaggen som införskaffas kan man inte ha så värst länge när man nästan är tonåring ;)

Och vad blir då inte bättre, än att dom får springa fritt och välja/vraka utan att mamma går efter och tänker praktiskt :S

Nu är det dags för avrundning utav denna dagen. Janeth ska lyxa med härliga teet som hon fick utav sin lilla syster för ett tag sedan.

För har man slitit och släpat vedbitar hela långa dagen......ja då förtjänar man en lyxig kvälls stund innan det är dags för lite skönhets sömn ;)Trevlig kväll på er!

4 kommentarer:

  1. Vad söt du är vännen, men jag kan lugna dig med att jag mår bra. Det är bara så mycket med 1 åringen här hemma. Hur du hinner blogga på dagtid är för mig en gåta. Lilly skriker rätt ut om jag sätter mig vid datorn för att kolla mailen.

    Klirr i kassan skulle behövas här oxå. Lilltösen har vuxit ur sin garderob, men just nu har vi inte för mycket pengar på klädkontot. Fast jag tänker nog ändå beställa lite vårnytt från kullerbyttan^^

    jag hoppas att allt är bra med dig och att tradera fyller på din plånbok.
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Klirr i kassan skulle sitta fint här med;) Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Hej :)
    Jag förstår det är lite svårare att få en 11 & 12 åring att tänka praktiskt när det gäller kläder ;-) Jag minna ju hur det var när C var i den åldern... Vi har bott ihop sedan hon fyllde 4 :)
    Jag hoppas Du får in lite slantar via Tradera, jag lade själv ut ett par objekt där igår.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Skönt att du får åtminstone 2 "enkla" presenter.. Men vad ska Ola få? Anders fyller år nästa vecka. Har beställt en grej, men efter att ha klickat iväg beställningen så fick jag veta att leveranstiden är 5-10 veckor!!! Så får ju hitta på nåt annat till födelsedan =( Tycker det är sååå svårt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails