20100405

Snart slut

Det är knappt jag vågar säga det......men ÄNTLIGEN måndag!
Och jag hoppas på att det blir en braig måndag.
För efter att ha mått lite för bra hela helgen, så mår jag idag lite mindre bra....
...så nu vill jag verkligen ha en bra måndag.

Men troligen blir den som allting annat: Det blir inte bättre än man gör det ;)

Så jag har bestämt mig för att göra den här dagen till en toppen måndag.....
...så önska mig gärna lycka till ;))
Men att det är måndag innebär även att påsklovet med pappa/sambo snart är slut.
I morgon är det återigen jobb dag men vi lovisar får stanna hemma och fortsätta att njuta utav härlig ledighet.
Och hitintills har vi ju haft ett toppen lov.........

Vi har letat efter påskäggen som påsk haren hade gömt så klurigt :)

Vi har stått i kö flera gånger om........

Och vi har umgåtts och hjälpt pappa/sambo i skogen.



Vi kommer helt klart att sakna dagarna när alla är lediga tillsammans........men som sagt, så har vi en hel dag kvar att umgås extra mycket på.
Och idag kommer Emma hem!
Hon ska nämligen följa med ner till Skånelandet i morgon. För då stundar det ju påskmiddag(knytkalas) hemma hos mormor och så ska vi ju få träffa lilla Loke för allra första gången.......och att få snusa liten bebis, ja det går ju inte av för hackor.

4 kommentarer:

  1. Hur kan du få annat än, en fin måndag;) Med alla goa söta barn, en kärleksfull sambo och en snöfri trädgård;) Det ser ut att bli en toppenmåndag, Janeth;)
    Här föll ett litet snötäcke inatt men mitt humör håller sig fortfarande på övre sidan;) Härligt, jag mår riktigt bra, fylld med energi, så om du behöver ladda batterierna så har jag så det räcker till dig me´=)
    Mysigt med släktträff-och att få se och gosa o andas in bebisdoften, grattis till moster;)
    Ha det riktigt gott och efter en operation kan det behövas lite återhämtning;) Kram Milla

    SvaraRadera
  2. God dag i stugan, mycket fina vårbilder, helt olika mina, det är som om vi bodde i var sitt land :)
    Du kanske måste ta det lite lugnt, låta kroppen återhämta sig liksom psyket, en operation tar på krafterna, så är det bara.
    Det låter mysigt med släktträff och ny bebis, jag hoppas och tror Ni får en bra dag i Skåneland i morgon.
    Ha en bra fortsättning på braiga måndag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Härliga vårbilder du visar,får hoppas att veckan som kommer bjuder på sol nu när det är påsklov.

    SvaraRadera
  4. Go'morgon :)
    Jag hoppas Du/Ni får en bra tisdag *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails