20100419

God morgon

God morgon måndag.
För även om jag inte var så sugen på att veckan skulle börja,
så är jag ju självklart glad att den är här.....
...som om det fanns något att välja på!?
Men vi har planer för den här måndagen.....
...jag tänker dock inte gå in på detaljer.
Våra planer har ju en tendens att smulas sönder i obefintlighet, så fort jag yppar minsta lilla knyst om just planer.
Så jag kniper läpp och hoppas på att kunna berätta om vår dag ikväll i stället ;)
Och om vi ska hinna med våra planer idag, så är det dags för mig att påbörja dagen med frukostar och väckningar utav trötta små barn.
Trevlig måndag på er alla!

5 kommentarer:

  1. Good Morning:) Här har morgonen satt fart, Arga Snick, näe arga (i Lördags) mamman fick energi-boost igår och piffade och stuvade om lite tavlor och plock i nya stilleben igår...trotsade dammet och erbjöd det en fristad på andra ställen=D Skickar Arga Snickare efter att han skällt ut oss:D Hoppas dagen blir någorlunda som planerad...Här blir det lugna gatan...Dottern hemma illamående och yrslig så mamma får pyssla om henne lite extra:) Ha det gott! Måndags-glädjens Milla

    SvaraRadera
  2. Se det snöar, se det snöar det var ju roligt hurra... nej så skoj är det ju inte.

    Jag hoppas Du/Ni får en bra måndag och att Du kan genomföra det planerade.

    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Men hallå, det huset låter väl lite bra för att vara sant?! (Har inte kollat på det än, men utifrån din beskrivning alltså). Vad har han för bortförklaring till det??

    Trevlig måndag på er med!!

    SvaraRadera
  4. NU har jag kollat, och jag står fast vid tidigare kommentar: Det verkar ju super!!! Och priset är väl inte mycket att diskutera? Det är ju ett riktigt kap! Så återigen: Vad är hans anledning till att INTE vilja ha det??

    SvaraRadera
  5. Tack för inlägget hos mig ja ibland är det härligt att komma hit och få skriva av sig.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails