20100409

Fredags mys!

Lilla huset är städat......och tillstökat igen.
Så som det ska vara? i ett hus fyllt med barn :)
Tvätten blev häng och nerplockad på en å samma dag,
å vad jag älskar doften av nytvättad tvätt som fått hänga ute!


På middags bordet stod det Tacos i vanlig fredags anda, lite trista är vi allt....
....men gottigt är det ju som bara den.

Sen tycker ju faktiskt barnen att det är toppen att få hjälpa till!

Snart är det dags för fredags mys, gottigheter ska dukas upp.

Och förhoppningsvis så ska skrattmusklerna få arbeta, till årets talang tävling som går av stapeln på tv4 klockan 20.00!




4 kommentarer:

  1. Go'kväll, jag hoppas allt är bra med Dig/Er, att lugnet har infunnit sig och de små sover.
    Jag tror jag ska göra en Janeth i morgon ;-) jag tror nämligen det blir tacos på matbordet :)
    För övrigt låter det rätt intressant med vildsvinskotlett, hur smakar vildsvin tro?
    Nu sover liten Elin och jag ska gå ut med soppåsen, sedan blir det troligtvis lite tv-tittande innan det är sängtajm.
    Ha en skön fortsättning på fredagskvällen.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Vi kollar också. Vilket skitprogram egentligen, haha! Dom flesta är ju helt kassa!
    Men hoppas ni får en mysig fredagkväll ändå! Kram!

    SvaraRadera
  3. Visst är det mysigt att barnen blir delaktiga;) Allt blir så mkt mysigare ju. Talang är något jag gärna slipper att se men vi har satt i en DVD, gamla Incredibles;) eller Superhjältarna som man säger på ren svenska:) Nu börjar kvällen bli sen och snart är det dags att sova kudde;) God natt

    SvaraRadera
  4. Hej hallå saknar uppdatering och blir orolig att Du inte mår bra *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails