20101130

En dal dag....

Igår var det MVC besök.
Idag var det dags för tandläkarbesök för Simon och skoinköp till Alexander.
Och sen är jag mer än helt slut!
Kroppen säger STOPP helt enkelt!
Att 3 små "aktiviteter" ska behöva påfresta så ofantligt =(
Men det är ju ingen mening att gömma mig bakom undanflykter.
För jag vet ju att livet är så här.
Att inbokade besök och andra ting,
kräver så totalt mycket fokus av mitt sinne,
så jag blir helt tom efteråt
Tråkigt men tydligen ingenting att göra nått åt.
Bearbeta har jag ofta fått höra.......
Jag kan lova, att jag har bearbetat detta bekymmer.
Vareviga dag skulle jag nog lätt vilja påstå.
För med 5 barn, ja då är det ju oftare än oftast som det ska planeras och mötas.
Planeringskalendern är ju nästintill alltid full.
Men men, livet är som för många andra; En berg&dalbana.
Det har alltså varit en DAL dag idag.
En "legat på soffan hela eftermiddagen" dag.
Men det har spelat mindre roll faktiskt.
För med 8 minusgrader ute,
så har inte barnen varit allt för för att vara ute och leka.
I morgon, ja då tar vi nya tag =)
Trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Mmm, jag mådde inte heller hundra igår. Jag mår också väldigt upp & ner, men men, man får va som man är när man inte blev som man skulle :)
    Ha en bättre dag idag!
    Kram Kick
    PS Missa inte vår julkalender där vi har halva priset på en vara varje dag fram till jul ;)

    SvaraRadera
  2. Hade tänkt skriva något vettigt ;-) men det får bli en annan gång *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Extra mycket kramar till dig Janeth.
    Kram kram kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails