20091130

God kväll

Sitter här och tycker mest synd om mig själv........jag har nämligen blivit bränd idag.......utav frityr olja :(
Jag kan informera om att det gör ont och att det inte är någonting som jag rekomenderar........och som vanligt så är jag ju glad att olyckan som återigen visade sig, inte blev så farlig som den kunde ha blivit.
Så nu håller jag bara tummarna för att jag slipper gå omkring med vätskefyllda blåsor i ansiktet, bröstet/halsen och ena armen allt för länge......lite rädd för att konfrontera mig själv i spegeln är jag........så jag väntar med att borsta tänderna och lägga mig i sängen.......som om det skulle synas mindre om en stund?!
Idag har det bakats pepparkaksdeg, vilket betyder att det i morgon skall bakas många härligt bruna pepparkakor. Skönt att ha sina dagar uppbokade.....då går ju tiden fram till jul så mycket snabbare.........vilket jag absolut inte känner att jag vill.
Jag skulle allra helst vilja stanna klockan lite........och hinna springa runt och dona/fixa med allt som jag inte hinner med just nu. Sen när jag känner att jag ligger i takt med tiden, ja då hade jag med lätthet kunnat starta klockan igen......
Men nu tänker jag säga god natt och tack för idag och på återseènde i morgon!

1 kommentar:

  1. Men usch!! Hur kunde det hända? Vi hoppas på det bästa då!

    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails